Η ιστορία μας

 

19851990

Θεμέλια

Η ιστορία μας ξεκίνησε από το Crivelli

Το 1985 στην ευημερούσα ατμόσφαιρα του Μιλάνου, όπου ξεδιπλώνονταν έργα, όνειρα και φιλοδοξίες, τέσσερις νέοι επιχειρηματίες επέλεξαν ένα μικρό γραφείο στην κεντρική τοποθεσία Via Crivelli ως έδρα για την επιχειρηματική τους περιπέτεια. Ως εκ τούτου, ιδρύθηκε η Phoenix srl, μία από τις πρώτες ιταλικές εταιρείες που εισήγαγαν από τις ΗΠΑ προϊόντα που ήταν τόσο επαναστατικά για την εποχή τους που η κατηγορία αυτών των εμπορευμάτων δεν είχε ακόμη καταρτιστεί. Ονομάζονταν συμπληρώματα διατροφής στην Αμερική, όπου χρησιμοποιούντο με επιτυχία εδώ και χρόνια, αλλά στην Ιταλία, τη χώρα της πιο διάσημης μεσογειακής διατροφής, ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου άγνωστα.

Διαβάστε περισσότερα...

Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, οδηγούμενη από βαθιά κίνητρα και ισχυρή πίστη, ανάμεσα σε 24ωρά με άγρυπνες νύχτες, πρόστιμα στάθμευσης και συνεχή ταξίδια μεταξύ Ιταλίας και Αμερικής, η Phoenix πήρε μέρος στην Herbora, μια καινοτόμο εμπορική έκθεση για τη φυσική υγεία που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο, και παρουσίασε τα πρωτοποριακά προϊόντα της: τη βήτα-καροτίνη, ένα ισχυρό καροτενοειδές για την υγεία της όρασης και του δέρματος, και το μαγνήσιο 375, τα οποία προορίζονταν να γίνουν τα πρώτα σε ζήτηση με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις.

Οι προσφορές ήταν χειρόγραφες σε επιστολόχαρτα και η απάντηση "Όχι, ευχαριστώ" ήταν πολύ συχνά στην γωνία. Αλλά καμία καχυποψία προερχόμενη από τον ιατρικό κόσμο ή συντηρητικούς φαρμακοποιούς δεν θα μπορούσε να υπονομεύσει τον ισχυρό ενθουσιασμό της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, η εμπορική ονομασία αυτής της μικρής γραμμής προϊόντων, που είχε προνοητικά επιλεγεί, περιείχε ήδη την πρόβλεψη της μελλοντικής της επιτυχίας: η Longlife, δεν ήταν μόνο μια υπόσχεση ευζωίας, αλλά σύντομα μετατράπηκε σε ένα πραγματικό συνώνυμο της ποιότητας και αριστείας που μέσα στις επόμενες δεκαετίες κέρδισε την εμπιστοσύνη φαρμακείων και φυτικών καταστημάτων σε όλη την Ιταλία.

 

19902000

Ανάπτυξη

Η επικερδής ιδέα του κίτρινου

Μετά τα πρώτα χρόνια, η γραμμή αριθμούσε περίπου είκοσι προϊόντα, οι πρώτοι υπάλληλοι άρχισαν να εμφανίζονται και τα γραφεία στη Via Crivelli άρχισαν να γίνονται όλο και πιο στενά. Έτσι, η νέα έδρα μεταφέρεται στην ενδοχώρα, στην Peschiera Borromeo. Οι εγκαταστάσεις είναι πιο ευρύχωρες και αρθρωτές: καθώς μια αναπτυσσόμενη εταιρεία χρειάζεται χώρο. Ήταν επίσης ιδανικές για τη δημιουργία μιας αποθήκης για την αποθήκευση του αυξανόμενου αριθμού προϊόντων. Τα νέα γραφεία, ήταν ο στρατηγικός χώρος διαχείρισης των αντιπροσώπων. Η εταιρεία ξεκίνησε μια κερδοφόρα συνεργασία μαζί τους για να διευρύνει τη διανομή ακόμη και εκτός της περιοχής του Μιλάνου.

Διαβάστε περισσότερα...

Σε αυτή την φάση απαιτούνταν ατέλειωτα αποθέματα ενέργειας. Όλοι έκαναν τα πάντα, από την τιμολόγηση μέχρι τη συσκευασία, τις προμήθειες και τις παραδόσεις, και όλα γίνονταν με ένα χαμόγελο και μια ζεστή καρδιά. Γνώριζαν όμως ότι έθεταν τα θεμέλια ενός δυνητικά ισχυρού σχεδίου. Ακόμα και ο σχεδιασμός της συσκευασίας και τα γραφικά για τις ετικέτες όλα διαχειρίζονταν εσωτερικά. Αρχικά, όταν η σειρά προϊόντων ήταν μικρή, ένα διαφορετικό χρώμα αντιστοιχούσε σε κάθε προϊόν, ένα ουράνιο τόξο από φυσικές λύσεις για την προώθηση της ευζωίας και την ανακούφιση των πιο κοινών διαταραχών, σε μια εποχή όπου η ιδέα ότι ορισμένες ελλείψεις μπορούν να διορθωθούν δίχως την προσφυγή σε φάρμακα ήταν μόλις η αρχή.

Τότε απαιτούνταν μια απόφαση, καθώς η σειρά των προϊόντων επεκτεινόταν και οι αποχρώσεις του χρώματος ήταν πάρα πολλές και δύσκολα διακριτές. Χρειαζόταν ένα ηλιόλουστο χρώμα που θα ήταν ιδιαίτερα ορατό στο σημείο πώλησης. Ένα πολύ αναγνωρίσιμο χρώμα. Ένα χρώμα που θα ήταν το δικό τους και το οποίο θα έδινε στον καθένα τον ίδιο ενθουσιασμό και τη θετική προσέγγιση που ήταν και η κινητήρια δύναμη των πάντων από την αρχή. Ως εκ τούτου προήλθε η απόφαση να επικρατήσει το κίτρινο, από το καπάκι μέχρι την ετικέτα. Το κίτρινο έγινε το πιο σταθερό και συνεχές στοιχείο οπτικής αναγνώρισης μεταξύ όλων των άλλων παραγόντων που αναπτύχθηκαν με την πάροδο των ετών.

 

20002005

Ενοποίηση

Το άλμα προς την παραγωγή

Τα προϊόντα LongLife αυξάνονταν σε αριθμό, ευρέως γνωστά ως "τα προϊόντα με το κίτρινο καπάκι". Ταυτόχρονα, οι πρώτες επιστημονικές μελέτες, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η συμπλήρωση με ορισμένες ουσίες μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη ορισμένων ασθενειών, άρχισαν να εξαπλώνονται στη διεθνή σκηνή. Εξ ου και η δημιουργία του πρώτου καταλόγου της LongLife που προορίζεται για την επιστημονική κοινότητα. Ήταν ένα πολύτιμο εργαλείο που εισήγαγε και συγκέντρωσε τις αυξανόμενες βιβλιογραφικές αναφορές σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφόρων δραστικών συστατικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Διαβάστε περισσότερα...

Αυτά ήταν τα χρόνια των μεγάλων αλλαγών. Μετά τις αρχικές αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητά τους, τα συμπληρώματα διατροφής συνδέθηκαν με μεγάλη επιτυχία τόσο σε εμπειρογνώμονες όσο και στο ευρύ κοινό. Χρησιμοποιήθηκαν τόσο ευρέως ώστε να απαιτείται ενιαία θεσμική ρύθμιση για το θέμα. Ως εκ τούτου, πραγματοποιούνταν ένα εβδομαδιαίο ταξίδι από το Peschiera Borromeo στο Υπουργείο Υγείας, στο οποίο έπρεπε να υποβάλλεται αναγγελία για κάθε προϊόν LongLife. Ήταν περίοδος κουραστικών και χρονοβόρων ταξιδιών, μεγάλες αναμονές, ανηφόρες και κατηφόρες από τις ατελείωτες σκάλες των διάσημων ρωμαϊκών κτιρίων, αλλά κάθε απόθεμα ενέργειας δαπανούνταν σωστά.

Ωστόσο, το πιο σημαντικό γεγονός που προκάλεσε τη κρίσιμη και καθοριστική στροφή σε ολόκληρη την εταιρεία, ήταν αυτό που από απλός εισαγωγέα έγινε ένας πραγματικός ανεξάρτητος κατασκευαστής. Έτσι ξεκίνησε η πρώτη γραμμή συσκευασίας, ακολουθούμενη από την πρώτη γραμμή παραγωγής λίγα χρόνια αργότερα. Αυτή ήταν η λύση για τον έλεγχο του κόστους που απαιτούνταν για την δημιουργία προϊόντων υψηλής ανταγωνιστικότητας στην αγορά. Εσωτερικοί έλεγχοι εφαρμόστηκαν επίσης για να εξασφαλιστεί η άριστη ποιότητα της γραμμής παραγωγής σε όλες τις φάσεις.

 

20052015

Επέκταση

Μια εταιρική σχέση οδηγεί σε μια άλλη

Είχε έρθει η ώρα να ενισχυθεί η παρουσία της LongLife σε όλη την Ιταλία. Είχε έρθει η ώρα να δημιουργηθεί ένα πραγματικό δίκτυο πωλήσεων για να καταγράψει και να ανταποκριθεί στις διάφορες ανάγκες που σχετίζονται με την υγεία και που παρατηρούνται κατά μήκος όλης της Ιταλικής χερσονήσου. Ήταν πολυάσχολα χρόνια, γεμάτα εισαγωγές, νέες συναντήσεις, γνωριμίες και συνεργασίες, οι περισσότερες από τις οποίες έχουν ενισχυθεί και εδραιωθεί με την πάροδο του χρόνου.

Διαβάστε περισσότερα...

Το μάρκετινγκ έδωσε έντονη ώθηση: εμπορικές εκθέσεις, εκδηλώσεις, συνέδρια και εμπορικές συναλλαγές, πέρα από τον σχολαστικό έλεγχο των κατάλληλων σημείων πώλησης. Κάθε κανάλι ήταν κρίσιμο για να εξασφαλίζει ότι ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός επαγγελματιών υγείας και καταναλωτών, θα γνώριζε και θα εκτιμούσε το εξαιρετικό δυναμικό και την αποτελεσματικότητα μιας πλήρους σειράς φυτοθεραπευτικών και φαρμακευτικών προϊόντων. Ο οδηγός προϊόντων για το κοινό έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Ένα μικρό, αλλά ενημερωμένο φυλλάδιο για την πλήρη προσφορά της LongLife. Ο αριθμός των σελίδων και του περιεχομένου έχει αυξηθεί με την πάροδο των ετών, αναλογικά με το εύρος των ειδών, το οποίο υπερβαίνει σήμερα τα 250 προϊόντα.

Ήταν όμως καιρός να προωθήσουμε την ανάπτυξη αποτελεσματικών και καινοτόμων προϊόντων χωρίς δισταγμό.

 

2015 ΣΗΜΕΡΑ

Τώρα Νέοι ορίζοντες

Η εξέλιξη του είδους

Οι κόποι τελικά ανταμείβονται: κανείς δεν αμφισβητεί τη σημασία των συμπληρωμάτων διατροφής σήμερα. Ακόμη και όταν ένα άτομο ακολουθεί μια υγιή και ισορροπημένη διατροφή, πολλοί παράγοντες (ρύπανση, φτωχό έδαφος καλλιέργειας, μέθοδοι μαγειρέματος ορισμένων τροφίμων κ.λπ.) καθιστούν την πρόσληψη ενός συμπληρώματος διατροφής χρήσιμη και αναγκαία. Ο αριθμός δε τόσο των επαγγελματιών υγείας όσο και των καταναλωτών, που επιλέγουν την εναλλακτική ιατρική συνεχώς αυξάνεται.

Διαβάστε περισσότερα...

Η LongLife, η οποία δικαίως αξίζει ένσημα που συνέβαλλε στη διάδοση αυτής της κουλτούρας φυσικής υγείας, σίγουρα δεν επαναπαύεται. Συμμετοχή στη μεγάλη παγκόσμια Expo που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο, ένα θεσμικό βίντεο που επιμελήθηκε ο Igor Borghi, μια πλήρως αναθεωρημένη ιστοσελίδα, η δημιουργία αφιερωμένης σελίδας στο Facebook, η δημιουργία μηνιαίου ενημερωτικού δελτίου, η επέκταση και η πλήρης ανακαίνιση των κεντρικών εγκαταστάσεων και, επίσης οι συνεντεύξεις, τα συνέδρια, οι εμπορικές εκθέσεις, οι πιστοποιήσεις ποιότητας και οι στοχοθετημένες έρευνες, είναι μόνο μερικές από τις ενέργειες που υλοποιούνται βραχυπρόθεσμα, γεγονός που μετράει αμέτρητες δραστηριότητες, έργα και νέες εκκινήσεις.

Η γραμμή ξεπερνά πλέον τα 260 προϊόντα και το αναπόφευκτο έχει πραγματοποιηθεί: τα εγχώρια σύνορα είναι πολύ μικρά. Το νεοσύστατο Τμήμα Επιχειρηματικής Ανάπτυξης αφιερωμένο στις ξένες αγορές δημιουργήθηκε για να μεταβιβάσει στον κόσμο την αριστεία της Longlife της Ιταλίας. Έχουμε ήδη καταγράψει επιτυχία στην Ουκρανία, την Κίνα, τη Ρωσία, την Τουρκία και την Πορτογαλία. Οι επαφές και οι συμφωνίες με ξένους εκπροσώπους και διανομείς πολλαπλασιάζονται γρήγορα. Και αυτή είναι μόνο η αρχή.

Η εταιρεία δεν σταματά να εξελίσσεται και να θέτει νέους φιλόδοξους στόχους. Ο πρώτος από αυτούς τους στόχους είναι να ξεπεράσουν την αντίληψη του κοινού ότι η Longlife είναι μία από τις καλύτερες εταιρείες στον τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής, να γίνει πλέον ένα πραγματικό ορόσημο, ο τόπος όπου μπορεί κανείς να βρει συμβουλές, tips, ειδήσεις, πληροφορίες και εκτεταμένες πληροφορίες για την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, τα φυσικά ενεργά συστατικά και την επιστήμη. Ένα γνήσιο, ολοκληρωμένο σύστημα φυσικής ευεξίας για μια ζωή που δεν είναι μόνο μεγάλη, αλλά κυρίως υγιής, ισορροπημένη και ευτυχισμένη. Όπως πολλές όμορφες ιστορίες, και αυτή συνεχίζεται...

 

...δεν τελειώνει τίποτε εδώ!